piątek, 31 stycznia 2014

Rozdział 2

        * Olivia *

Obudził mnie promień wpadający przez okno , podniosłam się do pozycji siedzącej . Przetarłam  zaspane oczy i poszłam do łazienki . Wcześniej po drodze wzięłam czystą bieliznę i ciuchy w które mogłam się ubrać , składały się z zwykłej żółtej koszulki z napisem `` I ♥ boy ,, i błękitne rurki . Następnie zdjęłam piżamę i weszłam do kabiny prysznicowej wzięłam mój ulubiony szampon o zapachu dzikiej róży , delikatnie butelkę z zawartością przechyliłam nad ręką w ten sposób miałam go już na ręku , wszystko dokładnie wtarłam we włosy , a następnie spłukałam, tak samo zrobiłam z ciałem . Gdy wyszłam wytarłam się mięciutkim białym ręcznikiem, następnie ubrałam czystą bieliznę i ciuchy . Włosy wysuszyłam suszarką , a potem wyprostowałam , oczy lekko podmalowałam kredką i na koniec rzęsy pociągnęłam parę razy maskarą .Wyszłam z łazienki spojrzałam na zegarek 11,37 . Gdy weszłam do kuchni ujrzałam Meg .
-Hej , robimy naleśniki na śniadanie ? - zapytała .
-No jasne . - powiedziałam podchodząc do lodówki wyciągając wszystkie potrzebne produkty .
-Idę się ogarnąć , poradzisz Sobie sama ? - zapytała.
-Tak , nie robię tego 1 raz ! 
Po jakiś 30 minutach posiłek był już gotowy . Zjadłyśmy , a puste i brudne talerze włożyłam do zmywarki .
-Możemy iść już na zakupy ? - zapytała.
-Tak . - wzięłam jeszcze torebkę , schowałam do niej portfel i iphona . Wyszłyśmy ...

                                              ~ 2 godziny później ~

Byłyśmy już w domu ... Zabrałyśmy się już za przygotowania wszystkiego bo już dochodziła 14,30 .
-Nie mogę się już doczekać imprezy ! - powiedziałam z uśmiecham .- Poznam Go . *_*
-Ktoś tu się nam zauroczył ? - mówiła ze śmiechem .
-Ej ! Meg , ja go w ogóle nie znam ! - powiedziałam uderzając ją w ramię .
-Ale poznasz go dzisiaj . I na pewno przypadnie Ci do gustu .
-Zobaczy się jeszcze jak to będzie . - powiedziałam . - Może zadzwoń do Max'a , może pomoże nam trochę ? Będzie jako DJ co ? Pościąga coś ! - zapytałam.
-No okej . - jak powiedziała tak zrobiła .
Gdy Meg rozmawiała z chłopakiem przez telefon usłyszałam wibracje mojego telefonu .. Odebrałam.
-Hej mamo , coś się stało ? - zapytałam .
-Nie , po prostu dzwonię zapytać się czy wszystko w porządku ? - moja mama zawsze się przejmowała gdy zostaję sama w domu bo sądzi , że jestem nie odpowiedzialna .
-Tak , w najlepszym . Nie musisz się o mnie martwić Meg u mnie zostanie przez ten cały tydzień .
-A właśnie .! Zmieniły się plany. Zostajemy u babci na miesiąc bo ciężko z nią , musimy jej pomóc. Więc dlatego tata przyjedzie po Ciebie jutro , żebyś nie została sama przez miesiąc ! - powiedziała.
-Ale mamo , mówiłam Ci już , że Meg u mnie zostanie tyle ile będzie chciała . - powiedziałam z przekonaniem , że się zgodzi .
-No nie wiem czy to jest dobry pomysł .! 
-No mamo , proszę zgódź się ! - patrzałam na Meg i mówiłam te słowa .
-No dobrze , ale masz dzwonić codziennie , albo chociaż co 2 dzień żebym wiedziała czy żyjesz i w ogóle .!
-No dobrze ! - powiedziałam ucieszona podskakując do góry. To pa .- powiedziałam od razu się rozłączając i nie czekając na odpowiedź.
.-
-Jest zgodziła się ! :) - powiedziałam.
-Na co się zgodziła ? 
-Nie będzie ich miesiąc Ty to rozumiesz ? Zgodziła się , żebym została w domu przez ten czas .
-OMG !!! No co Ty ? Naprawdę ? To zajebiście .. - odpowiedziała.
-No , a Max przyjdzie ? - powiedziałam ,a dzwonek do drzwi zadzwonił . 
Poszłam otworzyć , w drzwiach ukazał się Max . 
- Siemanko .- przywitaliśmy się buziakiem w polik . 
Tak samo zrobiła Meg , chwilę porozmawialiśmy , gdy dobiegała już prawie 17,00 zabraliśmy się za pracę . Ja - sprzątałam cały dom , więc trochę było tego sprzątania bo dom ma jeszcze górę . Meg zajmowała się przekąskami i napojami alkoholowymi , a Max tak jak już mówiłam zajmował się muzyką . Włączyłam telewizor na ESKE.TV . Właśnie zaczynała się moja ulubiona nutka ; ` Jason Derulo - Talk Dirty (Feat. 2 Chainz) , głośno pod głośniłam . Czas szybko leciał , gdy miałam już koniec była równo 19,00 . 
-Chodź Meg idziemy się ogarnąć ! - krzyknęłam .
-Idę ! ;D
Poszłyśmy do mojego pokoju , Meg miała swoją sukienkę ; 















Do tego włosy rozpuściła i zakręciła prostownicą ( tak prostownicą , ładne loki wychodzą ). Nie lubiła się specjalnie malować , więc tylko rzęsy lekko musnęła tuszem i była gotowa .
A ja wybrałam Sobie taką sukienkę ;


















Ja włosy wyprostowałam , a następnie związałam w udanego i długiego kłosa który układał mi się na ramieniu . Ja pomalowałam się ostro ! Oczy mocno podmalowałam kredką i dokładnie rzęsy tuszem ! ;D
-Wyglądasz cudnie !! - powiedziała Meg . 
-Ty wyglądasz jeszcze lepiej ! 
-Jej pięknie wyglądamy , tylko się bawić ! Zaraz goście zaczną się schodzić ! :)


-----------------------------------------------
            CZYTASZ=KOMENTARZ
Dla was to tylko komentarz, a dla mnie
motywacja do dalszego pisania !! ;*
Jest , jest w końcu rozdział 2 , Przepraszam, 
bardzo Was Przepraszam , że musieliście
tak długo czekać , ale nie miałam
za bardzo czasu , ale dziś w końcu znalazłam
i napisałam , dziękuje za komentarze 
i tyle wyświetleń w tamtym rozdziale .
Mam nadzieje , że ten też wam się spodoba!
            Kocham Was <3

4 komentarze:

  1. niezle sie zaczyna nie moge sie doczekać nastepnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  2. super, czekam na kolejny <3

    [SPAM]
    JUSTIN FF
    Boję się!
    Choć wiem, że zbudzę się kolejnego dnia.
    Nie powinno mnie tu być.
    Przepraszam, czy to cię boli?
    Jesteś częścią mojej kolekcji.
    Sprawdź mnie.
    To będzie nasza słodka tajemnica.
    On zniknie jak noc, wiem to.
    Odwracam głowę, by nie patrzyć na te krew bez perspektyw.
    Ile będziesz jeszcze tych zasad?
    Nie zmieni się nic? Weź się w garść.
    http://i-wont-tell-if-you-want.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń